fbpx

Φωτογραφίες από την Ιταλία

Πρόσφατα βρέθηκα με την ομάδα της Nevma στο WordCamp Europe 2024, στο Τορίνο. Η ιδέα έπεσε στο τραπέζι και είπαμε ότι (γιατί όχι), θα άξιζε να γίνει αυτό με αμάξι. Έτσι κι έγινε!

Διασχίσαμε την Ελλάδα με ενδιάμεσες στάσεις Τρίκαλα και Ιωάννινα και βρεθήκαμε στην Ηγουμενίτσα, από την οποία πήραμε το καράβι για Μπάρι. Από εκεί, ξεκίνησε το ταξίδι μας στην Ιταλία με προορισμό το Τορίνο! Δεν το κάναμε όμως με τον πιο απλό τρόπο, θέλαμε λίγο να το διασκεδάσουμε.

Με το που βγήκαμε στην εθνική οδό, άρχισαν οι εικόνες να μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

Italy2024-1

Στη συνέχεια, αυτό που περίμενα σε όλη τη διαδρομή. Ο δρόμος προς Ρώμη και Φλωρεντία (τον έχω ξαναδιασχίσει με άπειρη ομίχλη οπότε δεν είδα ποτέ, τίποτα), εκεί που βρίσκεται ένα από τα πιο μαγικά μέρη στο οποίο μπορείς να οδηγήσεις αυτοκίνητο στην Ιταλία. Η Τοσκάνη!

Αποφασίσαμε να κάνουμε μια στάση ώστε να απολαύσουμε πιο πολύ την συγκεκριμένη περιοχή. Σε όλη τη διαδρομή βλέπαμε υπέροχα λιβάδια, στάχια, λόφους με κάστρα και χωριά πάνω τους, δεν γινόταν να μην επισκεφθούμε ένα από αυτά.

Αυτοί είμαστε εμείς! Ο Τάκης, εγώ και ο Γιάννης.

Italy2024-31

Τα παραπάνω είναι απλά δείγματα από την ομορφιά του τόπου. Αυτό που με ενθουσίασε όμως περισσότερο ήταν κοντά στο πάρκινγκ που είχαμε αφήσει το αυτοκίνητο. Ήταν κοντά στο ηλιοβασίλεμα, ο ήλιος έπεφτε απαλά και όλα είχαν αρχίσει να γίνονται χρυσά. Σε ένα σημείο από το οποίο μπορούσες να διακρίνεις τη δύση, είδαμε μια εικόνα που θα μπορούσα να κοιτάζω για ώρες.

Όπως φεύγαμε, ήμουν σε μια κατάσταση που δεν μπορούσα να διαχειριστώ το πόσο ωραίες εικόνες είχα δει ως τότε, το πόσες ευκαιρίες υπήρχαν εκεί γύρω για φωτογραφίες που ούτε να ονειρευτώ δεν θα μπορούσα και γενικά ήμουν σε μια εγρήγορση που δεν μπορούσα να εκτονώσω γιατί νύχτωνε γρήγορα, όπου και να κοίταζα ήταν σαν πίνακας, έπρεπε να τρέξουμε για Τορίνο το μόνο που κατάφερα ήταν να ανοίξω τα δύο παράθυρα και να προσπαθήσω να βγάλω όσες φωτογραφίες ήταν δυνατόν.

Δεν είναι εύκολο σε ένα αυτοκίνητο εν κινήσει, όμως κάποια από τα snapshots που κατάφερα να βγάλω ήταν λίγο πιο όμορφα.

Το βράδυ έφτασε, φτάσαμε κι εμείς στο Τορίνο και το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για τις υποχρεώσεις μας στο WordCamp Europe. Πρώτη επίσκεψη στο venue, το Lingotto!

Ένα τεράστιο Mall (παλιό εργοστάσιο αυτοκινήτων με πίστα στην οροφή!). Από την κορυφή του έβλεπες κυριολεκτικά όλη την πόλη και τις Ελβετικές Άλπεις στο βάθος.

Italy2024-47

Η ομάδα φωτογραφίας, στην οποία ήμουν μέλος, είχε έναν φωτογραφικό περίπατο ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα την πόλη και ο ένας τον άλλο (ναι, ας πούμε ότι ήταν ένα ευχάριστο team building). Εκεί άρχισε το πιο ωραίο κομμάτι!

Τις επόμενες ημέρες, περπάτησα επίσης αρκετά μέσα στο Τορίνο, μέρα, νύχτα, με ήλιο, συννεφιά, βροχή. Πάντα είχα μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή και έβγαλα αρκετές φωτογραφίες της πόλης. Είναι μια πόλη πολύ όμορφη και οργανωμένη, γεμάτη κτήρια που κάνουν εντύπωση, τεράστιες εκκλησίες και αγάλματα παντού, όπως οι περισσότερες πόλεις της Ιταλίας, μάλλον.

Δείτε μερικές από τις φωτογραφίες.

Φτάσαμε στο τέλος της διαδρομής, αλλά το πρόγραμμα είχε κι άλλο! Η επιστροφή θα είχε Σλοβενία, Κροατία, Σερβία και άλλες βαλκανικ΄ές χώρες, όμως ένα μικρό ατύχημα που είχα με ανάγκασε να γυρίσω με αεροπλάνο στην Αθήνα, εκτάκτως (είμαι καλά). Οπότε κάπως έτσι χάθηκε η ευκαιρία για επιπλέον φωτογραφίες από όλες αυτές τις περιοχές.

Λίγο πριν πετάξω από Βερόνα, περάσαμε για μια τελευταία βόλτα από το Μιλάνο. Να είμαστε τόσο κοντά και να μην το δούμε έστω και λίγο; Δεν γινόταν.

Υπήρχαν πολλά που δεν κατάφερα να δω στην Ιταλία σε αυτό το ταξίδι, αλλά είναι λογικό, δεν προλαβαίνεις μέσα σε λίγες ημέρες να τα δεις όλα. Περάσαμε κοντά από τον Βεζούβιο, στο βάθος ήταν το Μάττερχορν, οι Δολομίτες, το Κόμο, όλα τριγύρω, τόσο κοντά και τόσο μακριά.